Marketérka s citem pro grafiku

Jsem marketérka se zkušenostmi v B2B a B2C marketingu. Díky dřívější praxi grafičky, ovládám také některé grafické programy. Momentálně se primárně soustředím na marketing a specializuji se na vytváření účinných marketingových strategií, které zvyšují vizuální přitažlivost a komunikační efektivitu firem.
Aktivně se věnuji sebevzdělávání v oblastech marketingu a managementu. V budoucnu bych chtěla své znalosti a dovednosti ještě více prohloubit, zejména v oblasti online marketingu, managementu a leadershipu.

Kristýna Korandová

Aktuálně žiji marketingem a fascinuje mě síla vizuální komunikace i nových technologií včetně umělé inteligence. Baví mě vymýšlet způsoby, jak propojit marketingovou strategii a komunikaci v tom nejlepším úhlu. Během studia jsem se učila managementu, marketingu i grafice. Studium těchto oborů mi poskytlo pevný základ, který úspěšně aplikuji v profesní praxi.

Využití počítače a programů k tvorbě uměleckých grafických objektů ve mně otevřely další kreativitu a cit pro obraz. Práce v grafických programech typu Illustrator nebo Photoshop, není jednoduchá a naučit se plnohodnotně ovládat tyto programy programy trvá i několik let. Nyní při své práci využívám grafickou aplikaci Canva a složitější návrhy vytvářím ve spolupráci s profesionálními grafiky.

V posledních letech intenzivně rozvíjím své znalosti marketingových nástrojů jako jsou: Google Analytics, Google Ads, Sklik, Meta Business Suite, Google search console, Google moje firma, Ecomail, Smartemailing nebo projektový nástroj Freelo a umělá inteligence Deeply nebo ChatGPT, což mi umožňuje hlouběji proniknout do dynamiky digitálního marketingu.

Velmi mě zajímá využití AI v oblasti marketingu.

Ovládám nejrůznější typy programů, aplikací a informačních systémů. Baví mě zkoumat a učit se s novými nástroji a aplikacemi, které mi pomáhají či urychlují práci.

Kristýna Korandová Aquapalace

Aktuálně působím na pozici marketingové manažerky v Aquapalace Praha, kde mám na starosti komplexní marketing středisek Saunový svět a SPA & Wellness – od strategie přes kampaně až po změnu vizuální komunikace. Plánuji a realizuji marketingové aktivity a kampaně napříč kanály – sociální sítě (Facebook, Instagram), web, rádio, PPC, PR, newslettery, tiskoviny i OOH. Věnuji se tvorbě obsahu s ohledem na SEO, spravuji webové stránky společnosti v češtině, angličtině a němčině a pracuji na postupné proměně vizuálního stylu svěřených středisek. Aktivně sleduji konkurenci, trendy i chování zákazníků. Analyzuji data a hledám cesty, jak zlepšovat služby a komunikaci. Koordinuji saunové eventy (např. Banya Fest 2025), spolupracuji s dodavateli, připravuji prezentace a příležitostně se vracím i ke své grafické minulosti – tentokrát ale pouze v Canvě. V Asaně si držím přehled o projektech. Pravidelně reportuji výsledky kampaní a sleduji prodeje. Baví mě propojovat čísla s kreativitou a posouvat věci kupředu. V poslední době se učím natáčet i stříhat videa, které následně používám jako obsah pro sociální sítě. Občas si v některém ze svých scénářů zahraji i hlavní roli (například zde nebo zde).

Pracovala jsem na plný úvazek jako marketingová manažerka ve společnosti Lenner Motors s.r.o, kde jsem se zaměřovala na B2B i B2C marketing. Měla jsem na starost komplexní vedení marketingového oddělení společnosti, určovala jsem směr i cíle svého oddělení a měla odpovědnost za celkovou marketingovou strategii společnosti. Aktivně jsem se věnovala budování značky po částečném rebrandingu. Spolupracovala jsem s jednotlivými odděleními a vedením firmy. Vytvořila a následně jsem vedla menší tým lidí, organizovala jejich obsah práce a učila se základy leadershipu.

V letech 2020 až 2022 jsem se intenzivně věnovala vybudování marketingového oddělení pro společnost Label design a.s, a vytvářela jsem strategie zaměřené primárně na B2B marketingovou komunikaci. Definovala a připravovala jsem komunikační strategie, vybírala komunikační kanály pro offline, online ale i interní marketing. Podílela se na tvorbě nových webových stránek. Komplexně jsem vytvářela nový textový obsah na stránky firemních webů, s ohledem na SEO pro zvýšení organického dosahu. Připravovala jsem webové stránky pro budoucí PPC kampaně. Spravovala jsem firemní stránky na sociálních sítích a na internetu s cílem zvýšit úroveň vizualizace a využití sociálních sítí jako nástroje propagace společností.

Ráda spolupracuji s externími agenturami, programátory například při tvorbě nových webových stránek, (rozvržení menu, logika struktury webu na základě technických požadavků) a dalšími dodavateli. Připravovala jsem podkladové materiály a učila se ovládat Drupal nebo plugin Thrive Architect v redakčním systému WordPress pro vlastní možnou editaci. Vytvářela jsem grafický i textový obsah pro tiskovou i online reklamu, zajištovala jazykové korektury propagačních materiálů, tiskových zpráv, a dohlédnu na realizaci reklamních kampaní včetně následného reportu. Aktivně hledám způsoby, jak efektivně dělat marketing a smysluplně vyvážit náklady na reklamu.

Podrobně rozepsané zkušenosti najdete v mém životopise.

V roce 2024 jsem úspěšně dokončila rekvalifikační kurz zaměřený na manažerské dovednosti. Rozhodla jsem se kurz absolvovat, abych rozšířila své znalosti a porozumění práci a povinnostem manažerky.

Taktéž vlastním certifikát na základy e-mail marketingu s Ecomail.

V minulosti jsem se věnovala výrobě šperků, protože čím dál více lidí mělo o mé šperky zájem, vytvořila jsem e-shop. V průběhu roku 2024 jsem e-shop ukončila z důvodu nedostatku časového prosotru o péči o e-shop i tvorbu nových produktů. Produkty byly má autorská díla. Využila jsem zde svých znalostí s tvorbou a úpravou produktové fotografie i fotografií s rekvizitami na sociální sítě.

Vizitky_1

Specializovala jsem se na předtiskovou přípravu dat pro flexotisk. Protože tento druh tisku bývá zpravidla velkonákladový, je nutné mít silný cit pro detail, pečlivost a minimalizovat chybovost.

Každá tiskárna i každý stroj, mají individuální požadavky úpravy podkladů pro tisk dle jejich možností, naučila jsem se významy termínů jako jsou například soutisk, odsazení, trapping, podložení, spad, bezpečnostní zóna u EAN kódů, nárůst tiskového bodu, anilox, návin nebo štoček a jak souvisí s přípravou dat.

Zpracovávala jsem přípravu dat v nástroji Adobe Illustrator a řešila jsem jednotlivé kanály ve Photoshopu tak, aby se tiskařům lépe tisklo. Připravovala data pro parciální podkladové bílé či parciální laky. Také řezací cesty jednoduchých tvarů i „zámkové“ cesty pro velkoformátové řezací stoje. Vyřazovala jsem motivy do sestav pro osvit. Umím vypracovat technické výkresy různých obalových materiálů včetně jejich kótování.

V oblasti vlastní tvorby grafiky, jsem se zaměřovala na vizitky, loga, dárkové poukazy, letáky, plakáty, bannery, hlavičkové papíry, návrhy etiket či obalů, technické výkresy pro obalový průmysl včetně jejich kótování a další grafické práce. Umím připravit produktové fotografie menších rozměrů (rozlišení) včetně jejich následné úpravy.

Na pozici marketingové manažerky jsem současně vytvářela grafické návrhy ke komunikaci různých kampaní pro firmu Lenner Motors. Venkovní reklamy typu billboardy, bannery pro PPC kampaně, návrhy bannerů pro příspěvky  na sociální sítě, dárkové poukazy, skládané letáky a další.

Ukázky mé práce najdete v portfoliu.

Vždy se snažím vyjít klientům vstříc v jejich přání a představách.

Tereza Mikysková

VIRTUÁLNÍ ASISTENTKA TEREZA

„Kristýnu jsem oslovila, jelikož jsem potřebovala vytvořit logo. Ve velmi krátkém čase mi dodala první návrhy, z kterých jsme vybraly jeden, který dále dle mých požadavků bez problému                                                                upravila do finální podoby.“

Romana Šašková

Romana

BYZNYS SÍTĚ HANDMADE

„Chtěla jsem logo na svůj web, originální a jednoduché. Kristýna ho vytvořila v šibeničním termínu a ještě jsem měla na výběr z několika návrhů. Trefila se do mých představ!“

Aleš Pechanec

SVATEBNÍ POZVÁNKY

”Naše oznámení, které Kristýna vyrobila vypadají přesně podle našich představ. Několikrát jsem oznámení potřeboval změnit nebo upravit, ať už kvůli doplnění textů nebo rozměrům a nikdy nebyl problém. Kristýna vždy vyhověla a úpravy udělala i o víkendu. S její práci jsem naprosto spokojen a můžu jen doporučit dalším zájemcům o její práci.“

A to je skvělá zpráva pro vás! Vaše vizuální komunikace vám zajistí, aby vaši potencionální zákazníci přečetli vaše texty a stali se z nich platící klienti.

Máte zájem o mé služby?  Jsem otevřená každému nápadu, NAPIŠTE MI, představte svůj požadavek a já se nejpozději do 48 hodin ozvu zpět.